wtorek, 31 grudnia 2013

O 23.17

Sylwester, godzina 22.51. Siedzę sama w domu, w sukience, legginsach i słucham Potęgi Pewności Siebie - B. Tracy'ego.
Tam, jestem sama i słucham o tym jak stać się pewną siebie osobą, jak osiągać cele.

Czy spełniłam postawione sobie cele w styczniu 2013 r.? Przeglądam swoje notatki i okazuje się, że niczego co w perspektywie roku miałam osiągnąć, nie udało mi się osiągnąć.
Nie mam skończonej pracy magisterskiej, nie wiem czy uda mi się ja skończyć na ustalony termin, nie byłam nie jestem w żadnym związku, nie było nawet okazji
Trochę pracowałam od lutego do czerwca, od listopada do grudnia jestem na praktykach w kancelarii, za co nawet dostałam pieniądze mimo że nie było o nich mowy. Nie jest to praca na stałe, nie jestem się w stanie sama utrzymać, spłacić kredytu studenckiego.
Nie pojechałam na morze ani do Krakowa.
Nie byłam na meczu siatkówki.
Nie nauczyłam się gotować.

Chciałam zrobić listę rzeczy pozytywnych i negatywnych w 2013 roku jakie mnie spotkały. Zrobiłam tę listę, ale jak patrzę na to co napisałam powyżej, nie czuję że to coś ważnego.
Praca była. To moja pierwsza płatna praca, praca za którą będę się rozliczać na formularzu deklaracji PIT36.
Zaczęłam pracę nad sobą, nie wytrzymałam do końca, podjęłam wyzwanie. Szukam sposobu by iść do przodu.
Angielski - początkowo słuchałam regularnie, ale z czasem regularność przeszła w nieregularność.
Przeczytałam kilka książek - Lema, Dalajlamę, Falaci
Udało mi się prowadzić zapiski, listy do realizacji, ale przyszły wakacje, upał i mój pobyt w domu rodzinnym.
Byłam na targach książki, Idę i w tym roku 22-25 maja 2014

Na minus
Nie utrzymałam pracy i nie zdobyłam nowej, w której mogłabym się rozwinąć.
Nie osiągnęłam zbyt wielu celów przed sobą postawionych.
Nie znalazłam partnera, męża (choć nie chcę wychodzić za mąż, powinnam chyba udawać, że chcę, może to pomoże)

Zrobiłam plan na 2014
1. Obronić magisterkę
2. Zdać egzamin FCE
3. Aplikacja- zdać egzamin 27 września 2014 r. i dostać się na aplikację
4. Założyć firmę
5. Mistrzostwa Świata w Siatkówce Mężczyzn wrzesień 2014
6. Z okazji 25 urodzin i 25 rocznicy wyborów czerwcowych, powstania III RP zrobienie 25 rzeczy dla siebie i kraju.
7. Kalendarz - więcej korzystać
8. Nauczyć się gotować
9. Zrobić 2 projekty DIY

Do listy na plus za 2013 mogę jeszcze dodać założenie oficjalnego bloga, odkrycie na nowo Backstreet Boys, obejrzenie kilku nowych seriali, poznanie nowych kanałów na YT, które są mobilizują mnie do zrobienia czegoś kreatywnego, do podróżowania.

Do planów na 2014 mogę jeszcze dopisać przeczytanie więcej książek, więcej ćwiczyć, dbać o zdrowie (hormony), zyskanie pewności siebie, znalezienie dobrej ciekawej pracy, zakup samochodu, szybkiej spłaty kredytu, robienie więcej kreatywnych rzeczy, do robienia zdjęć i kręcenia filmów, pisanie - bloga, książki artykułów.

Wyjść ze strefy komfortu, zacząć nowe życie, w którym będę mogła pokazać jak wspaniałą osobą jestem, jak wiele ciekawych rzeczy mam do powiedzenia, jak wiele rzeczy potrafię zrobić. 

Pisałam to Ja, Zosia, przepływ myśli zakończyłam o 23.17.

2 komentarze:

  1. Wbrew temu co piszesz na początku, wygląda na to, że tych osiągnięć jest całkiem sporo:-) Życzę mnóstwa sukcesów w Nowym Roku, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ! świetny ! świetny !
    http://way-of-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń