niedziela, 12 stycznia 2014

Wiedza Briana Tracy ZA DARMO

Znasz Briana Tracy'ego i jego książki? Masz do nich dostęp?

Nie?

Nic nie szkodzi, zaraz powiem Ci jak za darmo możesz zdobyć wiedzę od samego Briana. Zacznę od mojej historii.

W przerwie międzyświątecznej postanowiłam kupić sobie książkę motywacyjną, by wejść w nowy rok z wielkim zapałem i mocą.

Kupiłam książkę Tracy'iego "Nie tłumacz się, DZIAŁAJ! Odkryj moc samodyscypliny". Książka wydana przez Wydawnictwo HELION. Cena na okładce 34,90 zł. Ja skorzystałam z promocji w księgarni Matras, a dokładnie z zamówienia przez internet i odbioru osobistego w księgarni. Zapłaciła ok. 28 zł. W tym samym czasie, dyskont Biedronka oferował audiobook Potęga pewności siebie. Oczywiście kupiłam go. Zapłaciłam 19,99 zł, cena normalna ok. 28,00 zł.

Źródło 
Jako użytkowniczka Pinteresta zaczęłam szukać ciekawych infografik, by zobrazować sobie moją motywację. Wpisałam Brian Tracy w wyszukiwarkę Pinteresta  ... i zaszokowało mnie jak mało pinów jest w tym nazwiskiem. Przejrzałam to, co znalazłam i jeden z pinów zaprowadził mnie do strony internetowej Briana LINK. Tego dnia była możliwość rejestracji na darmową książkę o osiąganiu celów. Oczywiście zapisałam się od razu. I dostałam książkę w PDF'ie. Może książka to zbyt dużo powiedziane, ale 12 stron to już coś.
Od tego czasu dostałam już 2 książki i kilka filmów za darmo. Oczywiście wiem, że nie jest to to samo co dostałabym kupując cały zestaw, ale nie wydam 199 dolarów na wiedzę, którą mogę mieć za darmo. Dokładnie tę samą.

Źródło
Skąd to wiem? Otóż widzisz, Tracy ciągle mówi o tym samym, może w innej kolejności, ale o tym samym. Nie zmienia przykładów, nie stara się już nawet poszukać nowych cytatów (w książce Nie tłumacz się, działaj! zapomniał jak się robi przypisy, choć może to jest akurat błąd wydawnictwa).  Nie wiem czy jest sens wydawać pieniądze na coś co można mieć za darmo. Ta 12 stronicowa książeczka zawiera najważniejszą wiedzę o tym jak osiągnąć cele. Czyta się szybko, łatwym angielskim. Można sobie wydrukować i pomazać ile razy się chce, dopisać własne myśli, tyle razy ile się chce.

Aktualnie nie widzę na stronie internetowej Tracy'ego NIC ZA DARMO co dotyczyłoby rozwoju osobistego. Może słabo szukam, polubiłam za to Tracy'ego na Facebooku, liczę że będą tam podawać informację o darmowych subskrypcjach. 

Oczywiście ja sprawdziłam tylko dział rozwoju osobistego. Teraz widzę, że jest darmowa subskrypcja na wiedzę z zakresu Sprzedaży. Może też się zapiszę? 

Strona internetowa www.briantracy.com jest dość mocno rozbudowana. Jest blog, kanał na You Tube, FB, Twitter.

Co to oznacza? 

Od Briana Tracy'ego możesz uczyć się już dziś za darmo. Przeczytać bloga, artykuły, wszystko co jest na tej stronie dostępne za darmo.

ZA DARMO, ale za wiedzą autora, który dzieli się z Tobą tym czego nauczyło go życie. Oczywiście za darmo możesz ściągnąć książkę z chomika albo innego nielegalnego źródła. W tym wypadku ja postanowiłam działać legalnie.  

W Polsce działa firma Brian Tracy International Sp. z o.o., która zajmuje się doradztwem bussinesowym LINK. Z tego co widzę, oferują szkolenia, ale raczej płatne. Warto jednak obserwować, może znajdzie się ciekawa oferta. 


***
Dla tych co doczytali do końca. 
Czy znacie może innych autorów piszących o rozwoju osobistym, którzy oferują część swojej wiedzy za darmo? 
Czy korzystaliście kiedyś z takich ofert? Jakie są Wasze doświadczenia. 
Wszelkie inne komentarze, rady i przemyślenia mile widziane.

Wszystkiego dobrego,
Zosia
Przyjaciółka Ani



5 komentarzy:

  1. Za darmo nie znam, ale to co moge Ci polecic to Stephene R. Covey "7 nawykow skutecznego dzialania".
    Bardzo motywujaca ksiazka, ktora daje wiele do myslenia.
    Pozdrawiam w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za polecenie, już szukam w księgarniach internetowych. Dziękuję za komentarz

      Usuń
  2. samodyscyplina... ech, zostały mi po niej tylko wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć!
    dziękuję Ci bardzo za te informacje, już otworzyłam jego stronę i będę kombinować :p Tym bardziej, że mam silne postanowienie co do nauki języka angielskiego a czytanie jego tekstów pomoże mi je realizować. dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam cieplutko!

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny artykuł, Wielkie Dzięki .
      A z autorów Polecam Robert Kyosaki ;-)

      Usuń