niedziela, 27 października 2013

Tydzień wyzwań - ZDJĘCIA


Nowym wyzwaniem tygodniowym były zdjęcia. Postanowiłam robić co najmniej jedno zdjęcie dziennie. Używałam mojego smartfona Samsunga Young. Nie posiadam profesjonalnego sprzętu, dlatego jakość zdjęć nie jest najlepsza. Starałam się zachować jak największą naturalność, chwytać dzień, obserwować świat wokół mnie.








Postaram kontynuować to wyzwanie. Pomogło mi ono dostrzegać ciekawe elementy świata wokół mnie. 

A co jest dookoła Ciebie?

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za wyzwanie! Ja bawilam sie tak przez caly rok i moge taki projekt polecic. Nagle dostrzegamy wiecej szczegolow wokol siebie, odkrywamy swiat na nowo.
    Mnie najbardziej podoba sie trzecie zdjecie:) ma cos w dobie. Pierwsze i czwarte tez ciekawe.

    Pozdrawiam,
    Kataleja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe wyzwanie. Już nie mogę doczekać się nowego telefonu z autofocusem by móc dodawać fotografie na swojego bloga. Mnie ciągnie do fotografowania szczegółów. Chciałabym rozwijać swoją kreatywność poprzez robienie zdjęć interesującym kompozycjom, które albo sama stworzę albo gdzieś dostrzegę. Pytanie czy potrafię? Mam nadzieję, że wkrótce się przekonam. :)

    Czekam na kolejne fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  3. to pierwsze zdjęcie bardzo fajne :-) Ładne podświetlenie budynku. Trzymam kcuki za kontynuowanie wyzwania.
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    www.twojwybortwojaprzyszlosc.pl

    OdpowiedzUsuń