poniedziałek, 10 czerwca 2013

Lista sprawa na wakacje

Od kilku dni myślałam o tym, by stworzyć listę rzeczy do zrobienia przez wakacje. Nie jest to plan do wykonania, przynajmniej nie w całości. Kilka rzeczy jest jak na mnie trochę dziwne, ale trzeba wychodzić ze swojej bezpiecznej strefy. Zapisałam to teraz, bo ciągle myślę o tym co będę robiła po sesji, rozprasza mnie to bardzo. Mam nadzieję, że taki plan trochę mi pomoże "się ogarnąć". Czas wakacji od lat mija mi szybko na NIC-NIEROBIENIU. 

Lista sprawa do zrobienia w wakacje (od lipca do września):
  1. Odbyć praktykę w sądzie
  2. Odbyć jakąś inną praktykę 
  3. Znaleźć pacę
  4. Napisać magisterkę
  5. Uczyć się angielskiego, niemieckiego i włoskiego (oglądać filmy na YT, może seriale)
  6. Ćwiczyć - brzuszki, nogi, jazda na rowerze
  7. Otworzyć się na ludzi  - spotkania
  8. Przygotować się na egzamin z KSH i zdać go
  9. Czytać książki, poszukać zbioru poezji (antykwariat)
  10. Zadbać o ciało: badania, wizyta u ginekologa, włosy i twarz
  11. Wyrzucić niepotrzebne rzeczy (ubrania, kosmetyki, papiery, książki)
  12. Podróżować, Zwiedzać (wizyta w warszawskich muzeach i ogrodach, parkach, wykorzystanie rowerów miejskich- pamiętać o dokonaniu opłaty) Odwiedzić Łódź
  13. Wziąć udział w wydarzeniu kulturalnym, chodzić do kina i teatru (może jakiś będzie wystawiał też latem - Polonia, Och -teatr)
  14. Rozwijać się, samodoskonalić się
  15. Napisać opowiadanie
  16. Nauczyć się gotować zupy i piec ciasta
  17. Powtórzyć KC i KK - czytać kodeksy 
  18. Zrobić zakupy rzeczy pilnych (zegarek, torba, buty sportowe) i mniej pilnych (kostium kąpielowy)

Pewnie coś jeszcze się pojawi.

Niech się już skończy ta sesja - dla mnie najgorszy okres w całym roku akademickim.


Twoja przyjaciółka 




2 komentarze:

  1. O rany w końcu ktoś kto jeszcze nie ma stroju kąpielowego! :D Myślałam, że tylko ja z tym zwlekam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna lista i przede wszystkim różnorodna :)
    Niektóre punkty i ja muszę zrealizować, hah xD

    OdpowiedzUsuń