niedziela, 17 marca 2013

Postanowienia na 18 - 24 marca 2013


Aniu!
Dzielenie się z Tobą moimi postanowieniami za poprzedni tydzień, pomogło mi dziś uświadomić sobie, jak mało zrobiłam, a ile jeszcze mogłam zrobić. 
Jakoś nie jestem zadowolona z ostatniego tygodnia, najgorzej idzie mi z komputerem i nauką oczywiście. Z pozytywnych rzeczy, zrobiłam sobie tablicę wiszącą nad biurkiem ( projekt DIY z recyklingu) i od razu na niej zrobiłam kartkę do metody kratkowej z czynnościami, które powinnam robić każdego dnia. Od dziś będę miała ich 14 (nie wszystkie kratki są zapełnione, ale w tym tygodniu będzie lepiej). 

Jakaś taka minka-pikselka wyszła, przez przypadek 

Postanowienia 11.03.2013 - 17.03.2013
  1. Iść do pracy i dać z siebie wszystko TAK
  2. Iść na zajęcia TAK
  3. Przeczytać 100 stron Sztuki efektywności Davida Allena ( Gettings things done) TAK (udało się, co ciekawe w czwartek i piątek przeczytałam większość, jazda metrem sprzyja czytaniu, nawet w trudnych warunkach)
  4. Nie oglądać fb, bloggera, yt przed 18.00 NIE ( nie udaje mi się ograniczyć korzystania z komputera, najgorzej jest, gdy nie mam zajęć i w weekendy)
  5. Zadzwonić do banku TAK (ale nic nie załatwiłam bo chyba podałam kobiecie zły numer telefonu, a potem nie zadzwoniłam drugi raz)
  6. Kupić bilet miejski TAK 
  7. Nie wyciskać NIE ( nie dałam rady) 
  8. Uczyć się angielskiego TAK ( udało się dwukrotnie posłuchać bbc, przeczytać kilka artykułów)
  9. Przypomnieć sobie rachunkowość NIE
  10. Zrobić zdjęcie oknom każdego dnia NIE (zdjęcia  zrobiłam tylko w poniedziałek)
  11. Powtórzyć ortografię TAK (ale muszę jeszcze raz powtórzyć i chyba zacząć czytać słownik, bo moja ortografia kuleje, jak zawsze było)
  12. Obejrzeć 4 seriale (Girls, Smash, Prawo Agaty, GO ON) NIE ( nie było GO ON, to obejrzałam The Good Wife, a w weekend dodałam rodzinę.pl big band theory, i pretty little liars) 


Postanowienia 18.03.2013 - 24.03.2013 
  1. Podbić legitymację
  2. Dokończyć książkę Allena i zrobić z niej notatki
  3. Iść do pracy
  4. Zadzwonić lub iść do banku
  5. Iść na Targi pracy 
  6. Ograniczyć korzystanie z komputera: FB, YT, Blogger, Pinterest
    • nie korzystać rano 
    • korzystać po 18.00 każdego dnia (szczególnie zwrócić, gdy mam dzień wolny i kończę wcześnie) 
    • Ograniczyć czasowo korzystanie: sprawdzenie poczty 20 min, FB 1/2 h, Blogger i BGS 1/2 h - odliczać czas telefonem
  7. Angielski
    • słuchanie podcastów na bbc
    • czytanie artykułów 
    • przeczytać z książki
  8. Czytać na magisterkę
  9. Nie wyciskać i nie drapać (twarz, ramiona, plecy, nogi)
  10. Zrobić zdjęcie każdego dnia
  11. Seriale (Girls, Smash, Prawo Agaty, HIMYM)
  12. Robić listę zadań na każdy dzień osobno, dla każdego uszczegółowienia
  13. Nie garbić się (zauważyłam, że ciągle się garbię)
Pewnie w tygodniu dopisze jeszcze kilka rzeczy. 

Twoja Przyjaciółka 


3 komentarze:

  1. Ciekawie się to czyta i mam nadzieję za tydzień zobaczyć same tak, tak, taak! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uu, ja też muszę przestać się garbić. :) Jakie artykuł czytasz z angielskiego? Też bbc jak podcasty? :)

    Powodzenia w następnym tygodniu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bbc najlepiej słucha mi się radio 4 i 4 ex- słuchowiska radiowe, opowiadania, powieści(teraz słucham Breakfast at Tiffany's) albo audycje - najczęściej wywiado- rozmowy jak na maturze. Zaczęłam czytać dwa z the Guardian, the telegraph i washington post. Wybieram teksty, które mnie interesują, dziś recenzja ostatniego odcinka serialu Girls - który wcześniej obejrzałam.

      Pozdrawiam

      Usuń