środa, 27 marca 2013

Best Blog Award

Lasubmersion zaprosiła mnie do zabawy Best Blog Award. Zwlekałam kilka dni z odpowiedzą, czytałam już odpowiedzi innych osób, ale te moje są szczere, czasami aż za bardzo.

Dziękuję za zaproszenie do zabawy Lasubmersion - Twoje pytania okazały się być dla mnie trudne. Jestem dopiero na początku drogi mojego rozwoju osobistego, a Twoje pytania pomogły mi określić pewne wrażliwe elementy mojej osoby, Dziękuję Ci za to. 


1.Co jest dla Ciebie ważniejsze: mieć czy być?
Być, choć wiem, że bez mieć trudno czasem być. Być sobą, żyć w zgodzie z tym co się czuje, ale czy zawsze to co się czuje jest dla nas dobre? 
Jestem sobą. 
Z być albo nie być, wybieram być.


2.Jaką formę związku preferujesz: konkubinat, związek partnerski czy małżeństwo?

Moim zdaniem związek powinien być odpowiedni dla ludzi, którzy w nim są. Ja nie jestem w żadnym związku, więc trudno mi się wypowiedzieć. Od kilku lat głoszę hasło niewychodzenia za mąż. Związku partnerskiego jako instytucji prawnej nie ma w Polsce uregulowanej i nie wiem jak będzie wyglądać (liczę, że będzie zbliżona do małżeństwa, z łatwiejszą możliwością "rozwodu" i możliwością większej swobody w regulacjach majątkowych i że będzie dostępna oczywiście dla par homoseksualnych - może za 50 lat nasz kraj do tego dorośnie).

3.Co cię motywuje do działania?
Niestety, ale czas, a raczej jego brak. Odkąd odkryłam BGS to jest moje źródło motywacji. Żyłam do tej pory w przekonaniu, że ludzi do działania motywują pieniądze, chęć bycia popularnym i poczucie wyższości. Gdzie ja wcześniej żyłam?


4.Co cię motywuje do działania w gorszych momentach?

Chyba jeszcze TEGO nie odkryłam. Jeżeli mam gorszy moment to mówię sobie: "koniec nie ruszam tego, będzie co ma być" albo robię to, jak najlepiej potrafię w danej chwili. 

5.Za 10 lat chciałabym/chciałbym....

Być sobą, taką jaką za 10 lat będę. Kobieta szczęśliwą, dążącą do spełnienia w pracy, życiu osobistym. 

A tak naprawdę to chciałabym być piosenkarką pop dającą koncert na Stadionie Narodowym, chciałbym po prostu śpiewać. 

6.Najważniejsze osoby w Twoim życiu to...

Mama, tata, siostra 

7.Twoje wymarzone miejsce do mieszkania

Miasto: Nowy Jork, Paryż, Londyn, Sydney, włoskie małe miasteczko z piękną architekturą i widokiem na morze i Warszawa - tu mieszkam aktualnie i tu jest mi dobrze. 

Mieszkanie: kamienica - moim marzeniem jest mieszkać w starej kamienicy jak z serialu DOM (najlepszy polski serial), loft, mieszkanie Moniki z Przyjaciół


8.Jaką książkę/książki obecnie czytasz?

"Sztuka szczęścia w ciężkich czasach" Dalajlama i Howard C. Cutler

9.Jakie cechy drugiego człowieka są dla Ciebie najważniejsze?

Szczerość, otwartość, wyrozumiałość

10.Twoje motto

Moim mottem przez długi czas było: Świat jest piękny, a ludzie wcale nie są debilami - wymyśliłam to chyba w gimnazjum, od tego czasu nie mam stałego motta, 
Teraz raczej moim mottem stają się piosenki, niekoniecznie z głębszym przesłaniem. Ostatnio wróciłam do tej Poluzjantów:



Ja nikogo nie będę dalej nominować. Każdy może odpowiedzieć na moje pytania tu albo u siebie na blogu.

Moje pytania:
1. Postać nierzeczywista, którą zawsze chciałam / chciałem poznać to..
2. Rzecz bez której nie potrafię żyć to...
3. Trzy słowa opisujące mnie to...
4. Masz prawo do jednej szalonej rzeczy, którą możesz zrobić. Co robisz?
5. Jaka jest Twoja ostatnia myśl przed zaśnięciem?
6. Co widzisz, gdy myślisz o najbliższych?
7. Czego nie może zabraknąć w domu Twoich marzeń?


Przyjaciółka Ani

1 komentarz:

  1. Hej Aniu!
    Cieszę się, że odpowiedziałaś na pytania:)
    Najbardziej podobała mi się odpowiedź na punkt piąty:).


    Pozdrawiam ciepło,
    Lasub

    OdpowiedzUsuń